Өзін-өзі бағалау қорытындысы
«Коммунальное государственное учреждение Тараз қаласының білім бөлімінің
М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі» управления образования акимата Жамбылской области нің өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Тараз (қаласы) «30» июнь 2025 жыл
1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:
1) Білім беру ұйымының аталуы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы): «Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа №21 имени Магжана Жумабаева» М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі»» управления образования акимата Жамбылской области ,Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Прибалхашская 15А, пошта индексі 080000
2) Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web-сайт): Телефон: 8(7262) 57-79-96
Электронды почта: srednyaya.shkola21@mail.ru
web-сайт:21-taraz.mektebi.kz
3) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер):
Мектеп директоры Мырзахат Зәуре Мазтайқызы
«Жамбыл облысы Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі» КММ
2025 жыл 18 февраль №6 бұйрығы ауысу тәртібімен тағайындау
4) Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар: Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М.Жұмабаев атындағы 01.10.2019 жығы №3432 қаулысымен бекітілген.
Жамбыл облысының әкімі 2021 жылғы 14 январьдағы бекіткен №19 қаулысына 23 қосымша ««Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа №21 имени Магжана Жумабаева» М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі»» управления образования акимата Жамбылской области нің» ЖАРҒЫСЫ.
ҚР Әділет министрлігі Жамбыл облысы Әділет департаментінің 2021 жыл 3 февральдағы «Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама» БСН 001240002997
5) Рұқсат етуші құжаттар: 2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензия №KZ51LAA00023436 Ерекше шарттары: мерзімі шектелмеген
2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензияға қосымша №KZ51LAA00023436 №001
2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензияға қосымша №KZ51LAA00023436 №002
Лицензиар: «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Жамбыл олбысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» мемлекеттік мекемесі.
2.Кадрлық құрамға талдау:
1) тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер:
2024-2025 оқу жылында 1-11 сыныптарға сабақ беретін 114 педагог және 2 педагог-психолог, 1 әлеуметтік педагог, 1 тәлімгер, оның ішінде жоғары білімді педагог саны – 114, арнаулы орта білімді –0 педагог, «Магистр» академиялық дәрежесі бар – 17 педагог барлығы 114 педагог жұмыс атқарды.
«Магистр» академиялық дәрежесі бар педагогтер туралы мәлімет
№ | Жас маманның аты – жөні | Бітірген оқу орны, жылы, мамандығы | Лауазымы |
1 | Спандияр Сәния Талғатқызы | Аймақтық-әлеуметтік инновациялық университеті 29.06.2020ж. ЖООК-М №0195412 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
2 | Калниязова Рабия Сагитовна | М.Х.Дулати атынд.Тараз өңірлік университеті 30.06.2021ж.MD№00018760015 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
3 | Нағашбаева Асел Қыдырбайқызы | М.Х.Дулати атынд.Тараз мемл. Университеті 30.06.2017ж.ЖООК-М №0121212 | Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі |
4 | Турымбетова Акмарал Жетесовна | М.Х.Дулати атынд.Тараз өңірлік университеті 24.06.2022ж. № MD 00021951317 | Информатика пәнінің мұғалімі |
5 | Маханова Нурбану Абдыхалыковна | Центрально – Азиатский инновационный университет 05.07.2022ж. № MD00021983543 | Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі |
6 | Дубаева Ғалия Молдабековна | Центрально – Азиатский инновационный университет 05.07.2022ж. № MD00021965691 | Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі |
7 | Алимбаева Бакыткул Тулегенкызы | Центрально – Азиатский инновационный университет 05.07.2022ж. № MD00021960058 | Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі |
8 | Сатаева Маржан Даутбековна | М.Х.Дулати атынд.Тараз өңірлік университеті 30.06.2021ж.MD№00018758849 | Информатика пәнінің мұғалімі |
9 | Бекетай Күнімай Ғаниқызы | М.Х.Дулати атынд. ТарМУ ЖООК – М № 0200882 «Математика» 03.07.2020ж. | Математика пәнінің мұғалімі |
10 | Аденова Жанар Тургыновна | Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз Инновациялық институты 24.06.2023ж. MD№00022186759 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
11 | Бисеитова Жаркын Рахымовна | Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз Инновациялық институты 12.07.2022ж. MD№000221169019 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
12 | Торекулова Карлыгаш Калдыкызы | Центрально – Азиатский инновационный университет 05.07.2022ж. № MD00022096597 | Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
13 | Сатова Айгуль Демеубаевна | «Шымкент» университеті 06.06.2023 MD №00024041533 | Химия пәнінің мұғалімі |
14. | Даулетбекова А. | М.Х.Дулати атындағы ТарГПИ «BD № 00017588422 (бакалавр) MD 00021284341 (магистр) Биотехнология | Биология пәнінің мұғалімі |
15. | Паринбекова Н. | Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз Инновациялық институты | Биология пәнінің мұғалімі |
16. | Юлдашева А. | «Шымкент» университеті 30.05.2024 MD№00014822524 | Биология пәнінің мұғалімі |
17. | Батыршаева Қ. | «Шымкент» университеті 09.06.2023 MD№00024249644 | Биология пәнінің мұғалімі |
2) қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы мәліметтер:
2024-2025 оқу жылында қызметкерлердің штаттық кестесіне сәйкес барлығы 114 педагог жұмыс атқарған. Оның - 112-і негізгі педагогтар, 2 қосалқы қызметкер педагогтар. Атап айтқанда;
№ | Қызметкердің аты-жөні | Сабақ беретін пәні | Қолданыстағы санаты | Еңбек өтілі | Сағат саны |
1. | Алипбаева З. | Инклюз білім беру мұғалімі | зерттеуші | 19 жыл, 10 ай | 2 |
2 | Рахманқұлова Гүлзат Лесханқызы | физика пәнінің мұғалімі | педагог – модератор | 3 жыл,7 ай |
3) мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер:
№ | Педагогтің аты-жөні | Лауазымы | Лауазымы бойынша біліктілік санаты, алған жылы |
1 | Мырзахат Зәуре Мазтайқызы | Мектеп директоры | ІІІ санат, 25.03.2023ж, Бұйрық № 81 |
2 | Отыншина Зауре Баймановна | ДОІЖО | ІІІ санат, 7.03.2025 ж Бұйрық № 120 |
3 | Сейдалиева Ботагоз Муратовна | ДОІЖО | Жоқ |
4 | Балбекова Жанна Дастанбековна | ДТІЖО | ІІІ санат, 7.03.2025 ж Бұйрық № 120 |
5 | Нартай Гүлназ Тұрсынқызы | ДҚІЖО | ІІІ санат, 7.03.2025 ж Бұйрық № 120 |
4) кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер:
2024-2025 оқу жылы
Педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 139-бабының 7-тармағына, "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 44-бабының 5-тармағына, "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және педагогтерді аттестаттау және педагогтерге біліктілік санаттарын беруді (растауға) үміткер педагогтер саны М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебінде март айының есебі бойынша 18 педагог аттестаттауда өтіп отыр. Тестілеудің бірінші кезеңіне 7 мұғалім қатысты, екінші кезеңіне 8 педагог кірді. Тесттен 4 педагог босатылды. Педагог-зерттеуші санатын растауға өтініш беріп отырған мұғалімдер аттестаттаудың бірінші кезеңі, яғни тестілеуден босатылады. Олар: Торекулова Қ., А.Дуйсебаева, А.Сатова. Зейнетке 3,5 жыл қалуына байланысты Г.Аяпбергенова жалпы аттестациялаудан босатылып отыр. Авторлық бағдарламалар бойынша З.М.Мырзахат, А.Сатова, Қ.Торекулованың бағдарламалары облыстық сараптау комиссиясынан өтті. Жамбыл облысы бойынша онлайн форматта тәжірибе таратты. Гугл сілтемесі:
https://www.instagram.com/p/DKrON-tsTxX/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Педагог модератор мен педагог-сарапшыға үміткерлер Ұстаз платформасымен жұмыс жасалды, жетістіктері мен дипломдары толық тіркелді. Педагог-зерттеушілердің құжаттары гугл дискіге жинақталып, ЕГОВ электронды порталына толық енгізілді.
2025 жылында біліктілік арттыру аттестациялаудан төмендегі мұғалімдер өтті
№ | Аты-жөні | растау/алу | санаты | мерзімі |
Мырзахат З.М. | алу | зерттеуші | 2025 ж | |
Дуйсенкулова М. | алу | зерттеуші | 2025ж | |
Дуйсебаева А. | растау | зерттеуші | 2025ж | |
Бахытова Ж | алу | модератор | 2025ж | |
Бекетай К. | алу | педагог | 2025ж | |
Тұрымбетова Ақтолқын | алу | сарапшы | 2025ж | |
Тұрымбетова Ақмарал | алу | сарапшы | 2025ж | |
Сатова А. | растау | зерттеуші | 2025ж | |
Богучарская О. | алу | сарапшы | 2025ж | |
Смаилова Л. | алу | модератор | 2025ж | |
Аханова Г. | алу | педагог | 2025ж | |
Рустемова А. | алу | педагог | 2025ж | |
Турсынбаева А. | алу | педагог | 2025ж | |
Сайранбаева Н | алу | модератор | 2025ж | |
Боранов Е. | алу | модератор | 2025 ж | |
Сулейманова З | алу | сарапшы | 2025 ж | |
Байдалиев С | алу | педагог | 2025ж | |
Төреқұлова Қ | растау | зерттеуші | 2025 ж |
Педагогтерді аттестациялау туралы шешімі 2025 жылдың август айында анықталды.
Біліктілік санаты бойынша: педагог-шебер-2, педагог-зерттеуші-28,педагог-сарапшы-24,педагог-модератор-35
1.Педагогтердің сапалық құрамы- 47%.
№ | Педагог –шебер – 50% | Педагог – зерттеуші – 40 % | Педагог – сарапшы – 35% | Педагог – модератор – 30 % |
Бисеитова Ж. | Мырзахат З.М. | Симонова В.П. | Богучарская О.В. | |
Сейдалиева Б. | Зверева Е.А. | Досмагамбетова А.Т. | Дарибаева А | |
Алимбаева Б.Т.(магистр) | Дубаева Ғ. М.(магистр) | Акболтаева Г. | ||
Дуйсебаева А.М. | Дарибаева И. | Сарсенғалиұлы А. | ||
Маханова Н. Ә.(магистр) | Байтишов С. С. | Қуантай М.Ғ | ||
Абдибаева Қ. С. | Калниязова Р. С.(магистр) | Абубакирова М.С. | ||
Абенова З. Ж. | Ельгельдиева С. С. | Құдияр П. | ||
Аденова Ж. Т. | Спандияр С.(магистр) | Айдосова Г. | ||
Көшек Г. Ж. | Джандарова Ж.К | Сулейманова З. Ш | ||
10 | Абдибаева Г. Р. | Аяпбергенова Г. А. | Жаримбетова Ж.С | |
11 | Торекулова К. К. | Жубатканова Г. М | Молдабеков Б.Қ | |
12 | Анитеева Д. Д. | Таубай А. Б. | Сабаева Б. | |
13 | Джолманова С. Е. | Танирбергенова А. К. | Турымбетова А.(магистр) | |
14 | Мадимарова Р. А. | Нағашбаева Ә.Қ.(магистр) | Сатаева М.Д. .(магистр) | |
15 | Сманова Р. К. | Нартай Г.Т. | Шақанова А.Ж | |
16 | Ашимбаева Е. Н. | Батырбеков С. М. | Медерова Ж. | |
17 | Холодкова Т.С. | Тулембаева Г.С. | Добик В. | |
18 | Отыншина З. Б. | Кулимбетова Н.Т. | Азимбеков А. А. | |
19 | Бостанова А. Д. | Абдешова Қ. Х. | Табынбаев Қ. С. | |
20 | Турсымбаева С. Б. | Турымбетова А.Ж. | Серкебай А. С. | |
21 | Айтбекова Г. А. | Александрова Н. А. | Байгулова А. М | |
22 | Байдарманова Л. Н. | Мажилисова Д. У. | Думанова Н.А | |
23 | Паринбекова Н.Н (магистр) | Батыршаева Қ. (магистр) | Мұратұлы Қ | |
24 | Сатова А. Д. | Алдатаева Г. | Боранов Е. Е. | |
25 | Нартаева.Г.Т. | Назарбекова Д. Қ. | ||
26 | Жунусова М. | Карабалаев Г.М | ||
27 | Даутова Қ.Ж. | Юсупова М | ||
28 | Мукушова С. | Толымбекова Д.С. | ||
29 | Баймурзаева С.М. | |||
30 | Баймухамедова Қ | |||
31 | Юлдашева.А (магистр) | |||
32 | Байдалиев С | |||
33 | Ерназарова Г | |||
34 | Иманбеков Е. Б | |||
35 | Балбекова Ж | |||
Всего | 2 | 28 | 24 | 35 |
5) білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың соңғы бес жылдағы аудандық
және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болған жағдайда) туралы мәліметтер:
Жалпы білім беретін пәндер бойынша олимпиадалар
№ | Жалпы білім беретін пәндер бойынша олимпиаданың аты | Оқушының аты-жөні | Деңгейі | |||||
қалалық II-III орын | қалалық I орын | облыстық II-III орын | облыстық I орын | респ. | халық. | |||
Қазақ тілі | Мэлс Аружан | 3 | ||||||
Қазақ тілі | Саттарқұл Аяна | 3 | ||||||
Информатика | Ермекбай Бауыржан | 3 | ||||||
География | Бахыт Інжу | 2 | ||||||
Химия | Мұстафа Ақбота | 3 | ||||||
Құқық | Сейсенбек У. | 3 | ||||||
Жаратылыстану | Қанатұлы Саян | 3 | ||||||
Қазақ тілі | Жорабай Алия | 3 | ||||||
Қазақ тілі | Мұханбетали Айбану | 3 | ||||||
Қазақ тілі | Алтынхан Арнат | 3 | ||||||
Биология | Аманжол Қарақат | 3 | ||||||
Орыс тілі | Әлімбет Шұғыла | 2 | ||||||
Физика | Қайрат Айханым | 2 | ||||||
Матем | Қамбархан Марғұлан | 2 | ||||||
Матем | Бурумбай Нұрәділ | 2 | ||||||
Жалпы саны: 15 | 15 | 21 | ||||||
Жалпы білім беретін мектептерге арналған қашықтық олимпиадалар
№ | Олимпиада атауы | Оқушының аты-жөні | Деңгейі | ||
респуб. | облыс | қала | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Балғабай Әсем | 3 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Новикова Пелагея | 2 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Саттарқұл Ақарыс | 3 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Сейдулла Айшолпан | 2 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Қалбаева Айғаным | 3 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Тасканбаева Дариға | 2 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Алтынбек Айару | 1 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Золоторева Карина | 2 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Пинчина Элина | 2 орын | |||
"Дарын" РҒПО «Акбота» Зияткерлік олимпиадасы | Тілеген Мейіржан | 2 орын | |||
Школьникам арналған ЖОО олимпиадалары
№ | Олимпиада атауы | Деңгейі (респ.) | Жүлделі орны | Оқушының аты-жөні |
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті ұйымдастырған «Абайтану» республикалық педагогикалық олимпиадасы | Республикалық | 1 | Еркін Еркебұлан | |
Жалпы 1 | ||||
Халықаралық және республикалық ғылыми жобалар байқаулары
№ | Ғылыми жобалар байқауларының аты | оқушының аты-жөні | Деңгейі | |||
қала | облыс. | респ. | халық. | |||
4 | 2-7 сынып оқушылары арасындағы «Зерде» республикалық зерттеу жобалары конкурсы | Кемелбек Айару | 3 орын | |||
5 | 2-7 сынып оқушылары арасындағы «Зерде» республикалық зерттеу жобалары конкурсы | Әділхан Альбина | 3 орын | |||
Жалпы саны: 8 | 8 | 2 | ||||
«ProEco» республикалық экологиялық жобалар байқауы
№ | Ғылыми жобалар байқауларының аты | Оқушының аты-жөні | Деңгейі | ||
қала | облыс. | респ. | |||
1 | 5-8 сынып оқушыларына арналған «Мен зерттеушімін» республикалық экологиялық жобалар байқауы | Сахый Аружан | 1 орын | 2 орын | |
Жалпы саны: 8 | 8 | 4 | |||
Жалпы білім беретін мектептерге арналған байқаулар
№ | Байқаудың аты | Оқушының аты-жөні | Деңгейі | |||
қала | облыс. | респ. | халық. | |||
«Мағжан оқулары» | Қабыланбек Айдана | 3-орын | ||||
«Махамбет оқулары» | Райбай Азамат | 3-орын | ||||
«Төлеген Айбергенов» үздік эссе байқауы | Саттарқұл Аяна | 3-орын | ||||
«Мен және менің болашақ мамандығым» үздік эссе байқауы | Мейрбек Айерке | 3-орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Подтиткова Милана | 3 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Рақметқұл Інжу | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Тұрсынбек Илияс | 3 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Жолдасова Ұлмерей | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Мамбетали Айсұлтан | 3 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Камил Расул | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Саттарқұл Ақарыс | 2орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Сейдулла Айшолпан | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Қалбаева Айғаным | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Тасканбаева Дариға | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Алтынбек Айару | 3 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Балғабай Әсем | 2 орын | ||||
"Дарын" РҒПО «Кенгуру» ойын-конкурсы | Подтиткова Милана | 3 орын | ||||
Жалпы:17 | ||||||
Халықаралық, республикалық спорттық жарыстар
№ | Спорттық жарыстың аты | Оқушының аты-жөні | Деңгейі | |||
қала | облыс. | респ. | халық. | |||
1 | Алыш еркін стиль | Мергенбай Бақытбай | 1 | 1 | ||
2 | Қазақша күрес | Қанатұлы Саян | 1 | |||
3 | Дзюдо | Қанатұлы Саян | 1 | |||
4 | Қазақша күрес | Сарсенбай Бибарыс | 2 | |||
5 | Футбол | Байзаков Бекзат | 1 | |||
6 | карате | Жампоз Шапағат | 1 | |||
7 | Дзюдо | Иманқұл Марсель | 1 | 1 | ||
8 | Карате | Абдырахман Бахытнур | 3 | |||
9 | Қазақша күрес | Есенқұл Нұркелді | 1 | |||
Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі басылымдарда іс-тәжірибесі жарияланған педагогтар
№ | Мектеп | Педагог саны | Халықаралық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялаған мұғалім саны | Үлесі | Мұғалімнің аты-жөні | Басылымның атауы, жылы, № саны | Ғылыми-практикалық конференцияның тақырыбы, мерзімі, өтілген орны |
1 | №21 | З.М.Мырзахат | ТИГУ, халықаралық конференция, 27 март 2025 | ||||
Б.М. Сейдалиева | ТИГУ, халықаралық конференция, 27 ноябрь 2024 | ||||||
Қ.Торекулова | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, 27 март 2025, Қазіргі жоғарғы оқу орны мен мектептегі иннов білім беру техн. | ||||||
Сатова А.Д | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, 27 март 2025, Қазіргі заманғы жоғары білім беру мен мектеп саласындағы педагогика | ||||||
О.Богучарская | Int Insight academy, «Иннов әдістер арқылы тәрбие беру»,2025 январь | ||||||
А.Тұрымбетова | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, 27 март 2025, Қазіргі заманғы жоғары білім беру мен мектеп саласындағы педагогика | ||||||
Г.Жубатханова | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, октябрь 2024, «Цифровое образование в современном Вузе и школе» | ||||||
М.Дуйсенкулова | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, сәуір 2025, «Білім беру үрдісінде инновац техн.» | ||||||
Б.М. Сейдалиева | Eurasian education. 2025 январь | ||||||
М.Иманбаева | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, октябрь 2024, «Ғылым және білім проблемалары» | ||||||
Л.Смаилова | М.Х.Дулати ат ТУ, халықаралық конференция, октябрь 2024, «Теория и практика организации образования детей в современном мире» | ||||||
10,4%- 20балл |
республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялау:
№ | Мектеп | Педагог саны | Үлесі | Республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдарда және ғылыми-практикалық конференцияларда мақалалар жариялаған мұғалім саны | Мұғалімнің аты-жөні | Басылымның атауы, жылы, № саны | Ғылыми-практикалық конференцияның тақырыбы, мерзімі, өтілген орны |
1 | №21 | З.М.Мырзахат | Пед инновация, №4, сәуір 2025 | ТИГУ, республикалық конференция, 27 март 2025 | |||
2 | Н.Сайрамбаева | «Лучшийсіз педбілім»№7, февраль 2025 | |||||
3 | А.Бостанова | Тағылым,№4,2025 сәуір | |||||
4 | Н.Сайрамбаева | «Заманауи мектептегі инкл білім беру», 21.03.2025 Int Insight academy | |||||
5 | А.Д.Сатова | Тәжірибе алаңы, №5, май 2025 | |||||
6 | А.Тұрымбетова | Тәжірибе алаңы, №4 сәуір | |||||
7 | Ақтолқын Тұрымбетова | Тағылым,2025 сәуір | |||||
8 | Б.М. Сейдалиева | Пед инновация, №10, октябрь 2024 | ТИГУ, республикалық конференция, 27 ноябрь 2024 | ||||
9 | А.Тұрсынбаева | Тәжірибе алаңы, №4 сәуір | |||||
10 | А.Тұрсынбаева | ТИГУ, республикалық конференция, 27 март 2025 | |||||
11 | А.Серік | Ұлы дала ұстазы, №11, ноябрь 2024 | |||||
12 | Қ.Торекулова | Тәжірибе алаңы, 2024 ноябрь №11/50/ | |||||
13 | Р.Мадимарова | Қазақстан ұстазы,№9 сентябрь 2025 | |||||
14 | О.Богучарская | Алтынсарин ізбасарлары,2025 январь |
Облыстың оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік Ы.Алтынсарин атындағы
ҰБА, ЖОО ғылыми кеңестерінде бекітілген әдістемелік құралдарда өзінің педагогикалық тәжірибесін жинақтаған педагогтердің тізімі
№ | Мектебі | Әдістемелік құралдың атауы | Дайындаған мұғалімнің аты-жөні | Бекітілген орны |
№21 | «Заманауи әдіс-тәсілдермен мәтіндерді талдау» | Мырзахат Зауре Мазтайқызы | облыстың оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік (сараптамалық) кеңесі | |
«Химия сабағында функционалдық сауаттылық» | Сатова Айгуль Демеубаевна | облыстың оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік (сараптамалық) кеңесі | ||
Әдеби шығармаларды көпқырлы талдау | Торекулова Қарлығаш | облыстың оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік (сараптамалық) кеңесі | ||
Химия сабақтарында оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін арттыру мақсатындағы тиімді әдіс-тәсілдер | А.Турымбетова | қалалық оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік (сараптамалық) кеңесі | ||
Python бағдарламалау тілі | А.Турымбетова | қалалық оқу-әдістемелік орталығының әдістемелік (сараптамалық) кеңесі |
6) кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер:
Мектеп әкімшілігінің біліктілігін арттыру туралы мәлімет:
№ | Педагогтің аты-жөні | Лауазымы | Өткізген ұйым, курс атауы, өткен жылы, № |
1 | Мырзахат Зәуре Мазтайқызы | Мектеп директоры | 1) 2024 ж. «НЗМ» ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» (430 сағат) Берілген күні: 22.04.2024ж 2024 ж. «НЗМ» ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы «Педагогтің зерттеу қызметі: Action Research және Lesson Study» (80 сағат) |
2 | Отыншина Зәуре Баймановна | ДОІЖО | «Өрлеу» БАҰО «Қашықтықтан басқару,білім беруді цифрландыру жағдайында оқу үдерісін тиімді басқару және конструктивті жоспарлаудың негізі ретінде» 80 сағаттық курсы 04.06.2021ж |
3 | Балбекова Жанна Дастанбековна | ДТІЖО | «Адамның үйлесімді дамуыұлттық институты» «Білім беру ұйымдарында жағымды тәрбие ортасын қамтамасыз ету» 40 сағаттық курсы 20.10.2023ж |
4 | Нартай Гүлназ Тұрсыновна | ДТІЖО | |
5 | Сейдалиева Ботагоз Муратовна | ДОІЖО |
2024-2025 жылдағы педагогтардың сапалық құрам есебі
Санаты бойынша: | 2024-2025 |
Педагог | 18 |
Педагог-модератор | 35 |
Педагог-сарапшы | 24 |
Педагог-зерттеуші | 28 |
Педагог - шебер | 2 |
Жоғары | 0 |
Бірінші | |
Екінші | |
Санаты жоқ,оның ішінде | |
Жоғары, бірінші, педагог- зерттеуші, сарапшы мұғалімдердің % үлесі | 47.3% |
2024-2025 жылдағы аттестаттаудан өткен педагогтардың үлесі
Оқу жылы | Жалпы | Педагог-шебер | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог-модератор |
2024-2025 оқу жылы | 114 | 2 | 28 | 24 | 35 |
3.Білім алушылар контингенті:
1) деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер:
2024-2025 оқу жылының оқу жылының басы
Сыныптар | Бала саны |
1-4 сыныптар | 303 |
5-9 сыныптар | 557 |
10-11 сыныптар | 106 |
жалпы | 978 |
2) сыныптардың толықтығы туралы мәліметтер:
2022-2023 оқу жылыда 49 сынып комплект және 966 оқушы болды, сыныптардың толықтығы орта есеппен 20 оқушыны құрады.
2024-2025 оқу жылы
I-тоқсан | |
Сынып | Оқушы саны |
1а | 22 |
1ә | 23 |
1б | 27 |
2а | 22 |
2ә | 20 |
2б | 14 |
2в | 25 |
3а | 27 |
3ә | 20 |
3б | 29 |
4а | 19 |
4ә | 21 |
4б | 16 |
4в | 21 |
5а | 14 |
5ә | 22 |
5б | 20 |
5в | 18 |
5г | 17 |
6а | 26 |
6ә | 22 |
6б | 20 |
6в | 23 |
6г | 23 |
7а | 21 |
7ә | 22 |
7б | 20 |
7в | 23 |
7г | 16 |
7д | 20 |
8а | 24 |
8ә | 24 |
8б | 19 |
8в | 22 |
8г | 14 |
8д | 21 |
9а | 18 |
9ә | 25 |
9б | 24 |
9в | 17 |
9г | 25 |
10а | 16 |
10ә | 9 |
10б | 13 |
10в | 11 |
11ә | 12 |
11а | 20 |
11б | 13 |
11в | 11 |
2024-2025 оқу жылыда 49 сынып комплект және 970 оқушы болды, сыныптардың толықтығы орта есеппен 20 оқушыны құрады.
3) білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:
2024-2025 оқу жылындағы контингент қозғалысы
тоқсандар | барлығы | 1-4 сыныптар | |
келді | кетті | ||
1 тоқсан | 1014 | 6 | 48 |
2 тоқсан | 958 | 14 | 28 |
3 тоқсан | 966 | 25 | 17 |
4 тоқсан | 978 | 14 | 6 |
Жыл аяғы | 978 | ||
2024-2025 оқу жылында
І тоқсан қорытындысы бойынша 1-4 сыныпта-303 білім алушы, 5-9 сыныпта-588 білім алушы, 10-11 сыныпта-128 білім алушы. Барлығы- 978 білім алушы. Келгені-6, кеткені-48 білім алушы. ІІ тоқсанда -958 білім алушы. Келгені-14, кеткені-28 білім алушы. ІІІ тоқсанда барлығы 966 білім алушы. Келгені- 25, кеткені-17 білім алушы. 4 тоқсанда барлығы 978 білім алушы. Келгені- 14, кеткені-6 білім алушы.
Мектеп контингентінің үш жылдық салыстармалы кестесі (сыныптардың толықтығы)
Оқу жылдары | Оқушы саны | Сыныптардың толықтығы | Класс- комплект саны |
2022-2023 | 1066 | 21 | 50 |
2023-2024 | 1032 | 22 | 48 |
2024-2025 | 978 | 20 | 49 |
4.Оқу-әдістемелік жұмыс:
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:
1) білім беру ұйымының басшысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі:
2024-2025 оқу жылы
2024-2025 оқу жылында мектептің жұмыстық оқу жоспары білім беру процесін ұйымдастыру:
-«Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының Заңдары
-«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 августдағы № 348 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 23.09.2022ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен),
-«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 ноябрьдағы № 500 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365 30.09.2022 ж. № 412 және № 264 18.08.2023 жылы бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен),
- «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйегіндегі №399 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 21.11.2022ж. № 467 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен),
-«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (МОН РК 2020 жылғы 22 майдағы № 216 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрі м.а 22.05.2023ж. № 140 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен, жаңа редакцияда ҚР Оқу ағарту министрінің 03.07.2023ж №194 бұйрығымен)
-«Қашықтықтан білім беру технологиялар бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 20 мартдағы № 137 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 3 ноябрьдағы № 547 бұйрығы),
-«2024-2025 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты негізінде жүзеге асырылады.
Мектеп бойынша:
- 1-4 сыныптар бойынша оқыту қазақ тіліндегі жумыстық оқу жоспары 1 қосымша;
- 1-4 сыныптар бойынша оқыту орыс тіліндегі жумыстық оқу жоспары 2 қосымша;
- 5-9 сыныптар бойынша оқыту қазақ тіліндегі жумыстық оқу жоспары 6 қосымша;
- 5-9 сыныптар бойынша оқыту орыс тіліндегі жумыстық оқу жоспары 7 қосымша;
«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 ноябрьдағы № 500 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж. № 365 30.09.2022 ж. № 412 және № 264 18.08.2023 жылы бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен),
- 10«А,Б»; 11«А,Б» сыныптар бойынша, оқыту тілі- қазақ, жаратылыстану-математика бағыты жумыстық оқу жоспары 19 /22/ қосымша;
- 10 «Ә,В»; 11«Ә» сыныптар бойынша оқыту тілі- қазақ және орыс, қоғамдық-гуманитарлық бағыты жумыстық оқу жоспары 18 /21/қосымша;
1-4 сыныптарының жұмыстық оқу жоспарының вариативті бөлігі төмендегідей:
Оқушыларды логикалық ойлау әрекеті, функционалдық қабілеттерін дамыту мақсатында белсенді-қозғалмалы сипаттағы жеке және топтық сабақтар есебінен аптасына 1 сағаттан 1- қазақ сыныптарда «Көркем жазу»; 2- қазақ сыныптарында - «Математика және логика», 2- қазақ, орыс сыныптарында - «Көркем жазу»; 3- қазақ сыныптарында «Қызықты граматика»; 4- қазақ сыныптарда «Математика және логика» үйірмелері енгізілді.
5-9 сыныптарда оқушыларымыздың бойында қазіргі қоғамның талаптарына сай білім мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы 5, 6, 7, 8 сыныптарында аптасына 0,5 сағат, 9,10,11 сыныптарға аптасына 1 сағаттан енгізілді.
10-11 сыныптарында
2024-2025 оқу жылында: Қоғамдық- гуманитарлық бағыт бойынша 10Ә,10В,11Ә,11В;
Инвариантты компоненттегі таңдау пәндері:
10Ә – Жахандық құзіреттілік – 1 сағат; қазақ тілі-1 сағат; Химия -1 сағат; қазақ әдебиеті 1 сағат; Вариативтік компонентте- 1 сағат спорттық ойындар;
10В – Жахандық құзіреттілік – 1 сағат; Физика-1 сағат; химия -1 сағат; Вариативтік компонентте- 1 сағат спорттық ойындар;
11ӘВ – Жахандық құзіреттілік – 1 сағат;қазақ тілі-1 сағат; география-1 сағат; Физика-1 сағат; биология -1 сағат; ағылшын тілі- 1 сағат; Вариативтік компонентте- 1 сағат спорттық ойындар;
2024-2025 оқу жылында: Жаратылыстану- математикалық бағыт бойынша 10А,10Б,11А,Б
10АБ – Жахандық құзіреттілік – 1 сағат; Химия-1 сағат; математика -1 сағат; физика- 1 сағат; Элективті курс – 1сағат «Python»; Вариативтік компонентте- 1 сағат спорттық ойындар;
11АБ – Жахандық құзіреттілік – 1 сағат; Химия-1 сағат; физика-1 сағат; Биология -1 сағат; құқық негіздері - 1 сағат; Элективті курс – 1сағат «Python»; Вариативтік компонентте- 1 сағат спорттық ойындар;
2024-2025 оқу жылының сабақ кестесі
Сыныптардың сабақ кестесін жасауда Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы №348 бұйрығы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы «Білім беру обьектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық қағидаларын бекіту туралы», ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 18 августдағы №264 бұйрығы 1-қосымшасы 1-2- сыныптар, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 августдағы №365 бұйрығы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары, 3-4 сынып, 5-9-сыныптар 10-11сыныпқа арналған сабақ кестесі апталық оқу жүктемесін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйегіндегі №412 бұйрығының 18-19- қосымшасы негізге ала отырып, мектептің жұмыстық оқу жоспары басшылыққа алынып жасалынды
Мектептің сабақ кестесі барлық сыныптарға арналған Мектептің жұмыстық оқу жоспарына сәйкес МЖМБС, үлгілік оқу жоспарлары мен бағдарламаларына сәйкес жасалады. Расписание уроков 29.08.2024 жылғы № 1 педагогикалық кеңесте бекітіліп қабылданды. Расписание уроков мектеп директоры, ата-аналар комитетімен келісе отырып бекітілді.
Расписание уроковн құруда мектеп әкімшілігі әрбір сыныптағы пәндер бойынша оқу сағаттарының нормаларын, мектептің материалдық-техникалық базасы мен кадр ресурстарын ескере отырып жасалынды. Білім алушылардың бір күндік және апта ішіндегі ой еңбегінің жұмысқа қабілеттілігі динамикасын ескеру және «Білім беру обьектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» Санитариялық қағидаларының 4-қосымшасына сәйкес пәндерді қиындығына қарай саралау кестесі қолданылды. ( ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 августдағы № ҚР ДСМ -76 бұйрығы).
Расписание уроковн жасауда ұстаздардың оқу жүктемесі, сыныптар саны мен сыныптардың толымдылығы, сынып жетекшілер туралы мәліметтер, оқу процессі өтетін сынып бөлмелерінің саны мен олардың сыйымдылығы туралы мәліметтер негізге алынды.
Жалпы 2024-2025 оқу жылында мектеп бойынша барлығы – 49 сынып бар. 1-4 сыныптар аралығында - 14 сынып топтамасы, барлығы -303 білім алушы. Оның ішінде І –ауысымда 1,4 сыныптар -7 сынып , барлығы-158 білім алушы білім алуда, ІІ ауысымда- 7 сынып- 2,3 сыныптар барлығы-159 білім алушы оқуда.
5,9,10,11-сыныптары 20 сынып І ауысымда оқытылады, барлығы-396 оқушы білім алуда.ІІ ауысымда 6,7,8 - сыныптар 14 сынып оқытылды, барлығы-320 оқушы білім алуда. Мектеп бойынша барлығы -966 білім алушы бар.
Расписание уроковн құруда білім алушылардың тамақтануы мен белсенді демалуы үшін берілетін, жеткілікті үзілістер қарастырылды. Білім беру ұйымында сыныптарға бөлінген оқу жүктемесіне байланысты сабақ арасындағы үзілістің ұзақтығы кемінде 5 минут, үлкен үзілістер 2 және 3-сабақтан кейін 10 минуттан уақыттары қойылып сабақ кестесі жасалынды. Үлкен үзілістер кезінде сынып бөлмелері желдетіліп тұрады.
Оқу кабинеттерін санитарлық өңдеу жұмыстары 40 минут аралығы. Сабақтың ұзақтығы - 45 минуттан.
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 18 август №264 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 август №365 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 сентябрьтегі №412 бұйрығы негізге алынып жасалды. 1-сыныпта -19,5 сағат (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 20,5 сағат), 2- сыныпта -24 сағат, 3- сыныпта -26 сағат, 4- сыныпта - 26 сағаттан (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 27 сағат) білім алды. Негізгі орта, жалпы орта білім беру деңгейіндегі білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі 5-сыныпта – 28,5 (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 29,5 сағат) сағаттан , 6-сыныпта – 28,5 (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 29,5 сағат) сағаттан, 7-сыныпта – 31,5 (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 32,5 сағат) сағаттан, 8-сыныпта – 32,5 сағаттан (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 33,5 сағат), 9-сыныпта - 34 сағаттан (орыс тілінде оқытылатын сыныптарға 35 сағат) бөлінді.
10-11 сыныптарда қоғамдық-гуманитарлық бағыты бойынша – 33 сағат жаратылыстану-математикалық бағыты бойынша - 34 сағат
Білім алушылардың инвариантты және вариативті компоненттерден тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі ҮОЖ-да белгіленеді. Апталық оқу жүктемесі Үлгілік оқу жоспарында (инвариантты және вариативті компоненттер) айқындалған оқу жұмыстарының барлық түрлерін қамтиды.
2) жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінің базалық мазмұнын игеру:
Сыныптар бойынша білім алушылардың білім сапасының салыстырмалы көрсеткіштері
Оқыту кезеңдері | 2024-2025оқу жылы | ||
Сыныптар | Білім сапасы | Үлгерім сапасы | |
1 сын | - | ||
2 сын | 61 | 100% | |
3 сын | 66 | 100% | |
4 сын | 62 | 100% | |
1-4 сын | 63 | 100% | |
5 сын | 70 | 100% | |
6 сын | 64 | 100% | |
7 сын | 63 | 100% | |
8 сын | 66 | 100% | |
9 сын | 67 | 100% | |
5-9 сын | 65 | 100% | |
10 сын | 68 | 100% | |
11 сын | 77 | 100% | |
10-11 сын | 73 | 100% | |
1-11 сын | 65,8 | 100% | |
2024 – 2025 жылдар аралығындағы сапа мен үлгерімнің орташа көрсеткіштерін талдай отырып, келесі қорытынды жасауға болады: мектеп бойынша 2024-2025 оқу жылы үлгерім көрсеткіштері - 100%, білім сапасы – 65,8 %
«Алтын белгі» мен «Лучший аттестат» иегерлерінің көрсеткіштері
2021-2022 оқу жылы | 2022-2023 оқу жылы | |
«Лучший аттестат» иегерлерінің саны 9 сынып | 6 | 6 |
«Лучший аттестат» иегерлерінің саны 11 сынып | 0 | 0 |
«Алтын белгі» иегерлерінің саны | 0 | 0 |
2024-2025 оқу жылы бойынша сыныптардың жекелеген пәндер бойынша жылдық білім сапасының көрсеткіші
№ | пәні | 1 тоқсан | 2 тоқсан | 3 тоқсан | 4 тоқсан | жылдық |
1 | Қазақ тілі | 67 | 70 | 72 | 77 | 77 |
2 | Биология | 69 | 69 | 74 | 74 | 74 |
3 | Жаратылыстану, география | 70 | 70 | 76 | 76 | 76 |
4 | Химия | 66 | 66 | 69 | 69 | 69 |
5 | Русский язык и литература | 71 | 72 | 72 | 72 | 72 |
6 | Русский язык | 60 | 64 | 64 | 64 | 64 |
7 | Русская литература | 63 | 65 | 64 | 64 | 64 |
8 | Қазақстан тарихы | 70 % | 70% | 73% | 75% | 75% |
9 | Дүниежүзі тарихы | 73% | 69% | 82% | 77% | 77% |
10 | Құқық негіздері | 79% | 73% | 91% | 84% | 84% |
11 | Математика | 63,5 | 67 | 69 | 69 | 69 |
12 | Алгебра | 62,6 | 64,6 | 70,2 | 71,4 | 70,6 |
13 | Геометрия | 62 | 65 | 68 | 70 | 69 |
14 | Физика | 60 | 71 | 71 | 73 | 74 |
15 | Информатика | 89 | 82 | 90 | 83 | 83 |
16 | Ағылшын тілі | 69 | 69 | 74 | 74 | 74 |
Бастауыш сыныптар бойынша
№ | пәні | 1 тоқсан | 2 тоқсан | 3 тоқсан | 4 тоқсан | жылдық |
1 | Математика | 68 % | 68% | 68% | 68% | 68% |
2 | Әдебеттік оқу | 69% | 69% | 69% | 69% | 69% |
3 | Қазақ тілі | 63% | 63% | 63% | 63% | 63% |
4 | Орыс тілі | 63% | 63% | 63% | 63% | 63% |
5 | Дүниетану | - | 57% | - | 59% | 59% |
6 | Жаратылыстану | 73% | 73% | 73% | 73% | 73% |
7 | Шетел тілі | 63% | 63% | 63% | 63% | 63% |