Өзін-өзі бағалау қорытындысы мектепалды даярлық » Жамбыл облысы Тараз қаласы білім бөлімінің "Мағжан Жұмабаев атындағы № 21 орта мектеп" управления образования акимата Жамбылской области
Коммунальное государственное учреждение
«Средняя школа №21 имени Магжана Жумабаева»
"отдела образования города Тараз "
управления образования акимата Жамбылской области
Приемная
+7(7262) 52-79-96
Бухгалтерия
+7(7262) 52-76-86
Версия для
слабовидящих
13
май
2024

Өзін-өзі бағалау қорытындысы мектепалды даярлық

«Коммунальное государственное учреждение Тараз қаласының   білім бөлімінің М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі» управления образования акимата Жамбылской области нің өзін-өзі бағалау

ҚОРЫТЫНДЫСЫ


       Тараз  (қаласы)                                                                                                                                          «10» май 2024 жыл  


1. Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы:

1) Білім беру ұйымының аталуы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы): «Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа №21 имени Магжана Жумабаева» М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі»» управления образования акимата Жамбылской области ,Жамбыл облысы, Тараз қаласы,  Прибалхашская 15А, пошта индексі 080000

2) Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электронды пошта, web-сайт): Телефон: 8(7262)  57-79-96

Электронды почта: taraz21@mail.ru

web-сайт:21-taraz.mektebi.kz

3) Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер):   

Мектеп директоры Ботамкулова Салтанат Батырбековна

«Жамбыл облысы  Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі» КММ  

2017 жыл 13 февраль №7 бұйрығы ауысу тәртібімен тағайындау

4) Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар: Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М.Жұмабаев атындағы 01.10.2019 жығы №3432 қаулысымен бекітілген.

Жамбыл облысының әкімі 2021 жылғы 14 январьдағы бекіткен №19 қаулысына 23 қосымша ««Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа №21 имени Магжана Жумабаева» М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі»» управления образования акимата Жамбылской области нің»  ЖАРҒЫСЫ

ҚР Әділет министрлігі Жамбыл облысы Әділет департаментінің 2021 жыл 3 февральдағы «Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы анықтама» БСН 001240002997

5) Рұқсат етуші құжаттар: 2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензия №KZ51LAA00023436 Ерекше шарттары: мерзімі шектелмеген

2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензияға қосымша №KZ51LAA00023436 №001 

2021 жыл 12 февраль Білім беру қызметімен айналысу үшін Лицензияға қосымша №KZ51LAA00023436 №002

Лицензиар: «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым  саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Жамбыл олбысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» мемлекеттік мекемесі.

2. Кадрлық құрамға талдау: 

1) тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер:

2021-2022 оқу жылында -1 педагог. Ерназарова Гульвира Смановна -арнаулы орта білімді педагог.  

2022-2023 оқу жылында -1 педагог жұмыс атқарды. Ерназарова Гульвира Смановна    педагог.  

2023-2024оқу жылында - 1 педагог жұмыс атқарды. Ерназарова Гульвира Смановна –арнаулы орта білімді  .  

 Орта білімді-1, .   Педагог-1

2) қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы мәліметтер:

Қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер мектепалды сыныбында жоқ.

3) мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер:

Педагогтің аты-жөні

Лауазымы 

Өткізген ұйым, курс атауы, өткен жылы, №

1

Ботамкулова Салтанат Батырбековна 

Мектеп директоры

ҚР Білім және ғылым министрлігі «Назарбаев Зияткерлік мектептер ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы;  ҚР педагогтерінің біліктілігін артырудың «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша 430 академиялық сағат көлемінде курс аяқтады «ПШО» 

Берілген күні: 22.04.2022ж

Кюар код: 28d81514c

Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА «Алтынсарин курстарының» сессия бағдарламасы бойынша ҚР педагогтарының біліктілігін арттыруда «Білім берудегі менеджмент»     72 сағаттық курсы 09.01.2021ж 

«Адамның үйлесімді дамуы ұлттық институты»  «Орта білім беру ұйымдарында кәмелетке толмаған балалар арасында суицидттің алдын алу» 36 сағаттық курсы 06.10.2023ж 

«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы  «Тұрақты даму жағдайындағы білім беру сапасын басқару» 80 сағаттық курсы 20.10.2023ж


4) кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер:

         2021-2023оқу жылдары Ботамкулова Салтанат Батырбековна –мектеп директоры. ҚР Білім және ғылым министрлігі «Назарбаев Зияткерлік мектептер ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы;  ҚР педагогтерінің біліктілігін артырудың «Мектепті басқарудағы инновациялық менеджмент» білім беру бағдарламасы бойынша 430 академиялық сағат көлемінде курс аяқтады «ПШО» Берілген күні: 22.04.2022ж; Кюар код: 28d81514c.


Тәрбиешінің аты-жөні

Курсы тақырыбы

Курстан өткен айы, күні, жылы

Сертификат номері

1

Ерназарова Гульвира Смановна 

«Балалардың мектепалды даярлыңғы бойынша мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы бойынша 120 академиялық сағат көлемінде оқу курсын аяқтады»  2020 ж 16сентябрь айында.
  «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық 

орталығында 72 сағаттық 

«Мектепалды даярлықтың тәжірибелік және мазмұндық аспектілері»тақырыбында 09.10-19.10.2023 ж оқу курсынан өтті.

16.09.2020








19.10.2023 

№ 003225








№ 0678791



Педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер көрсетілген.


Оқу  жылы

Мектеп басшысы

Тәрбиешілер 

Саны

пайызы

Саны

пайызы

2021-2024 оқу жылдары

1

100%

1

100%

3. Тәрбиеленушілер контингенті: 

1) жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер:

Оқу жылдар 

2021-2022 оқу жылындағы тәрбиеленушілер саны

2022-2023 оқу жылындағы

тәрбиеленушілер саны

2023-2024 оқу жылындағы  тәрбиеленушілер саны

Тәрбиеленушілер контингенті

(5, 6 жас )


28


31


23


2) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып жас топтарының толықтығы туралы мәліметтер:

Мектепте мектепалды сыныбында 2021-2022,2022-2023,2023-2024 оқу жылдарында ерекше білім беру қажеттілігі  бар балалар жоқ.

3) әр түрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер:

Мектепалды даярлық сыныбында тәрбиеленетін  балалардың жас ерекшелігі 5,6 жас. 

5 жастағы балаларды мектепалды даярлау міндетті және отбасында, мектепке дейiнгi ұйымдардың мектепалды сыныптарында жүзеге асырылады («Білім туралы» ҚР Заңы (бұдан әрі – Заң) 30-бап). 

- мектепте оқуға қажетті дағдыларды жетілдіру (жауапкершілік, зейінділік, дербестік, ынталылық);

 - ұжымдық қызметтегі бірлескен әрекет дағдыларына тәрбиелеу (құрдастарына көмек көрсету, жұмыс нәтижелерін бағалау және т. б.);

 - балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымнан мектепке көшу кезінде сабақтастықты және табысты бейімделуді қамтамасыз  ету; 

2021-2022  оқу жылында : 5-6 жас аралығында -28 тәрбиеленуші. 

2022-2023  оқу жылында : 5-6 жас аралығында -31 тәрбиленуші. 

2023-2024 оқу жылында: 5-6 жас аралығында – 23 тәрбиеленуші қамтылған.


2021-2022оқу жылы

Атауы

Қай тілде тәрбиеленеді

Тәрбиленушілер саны

1

Мектепалды даярлық сыныбы

қазақ

28


Тәрбиеленушілер саны

28

100%

Қыздар

10

35.8%

Ұлдар

18

64.2%


Мектепалды даярлық сыныбында 23 тәрбиеленуші 5 жастан қабылданған.

2022-2023 оқу жылы


Атауы

Қай тілде тәрбиеленеді

Тәрбиленушілер саны

1

Метепалды даярлық сыныбы

қазақ

31




Тәрбиеленушілер саны

31

100%

Қыздар

14

45,1%

Ұлдар

17

54,9%


Мектепалды даярлық сыныбында 21 тәрбиеленуші 5 жастан қабылданған. 

2023-2024 оқу жылы

Атауы

Қай тілде тәрбиеленеді

Тәрбиленушілер саны

1

Метепалды даярлық сыныбы

қазақ

23





Тәрбиеленушілер саны

23

100%

Қыздар

16

59,6%

Ұлдар

7

30,4%

Мектепалды даярлық сыныбында 20 тәрбиеленуші 5 жастан қабылданған .        

4) білім алушылар (тәрбиеленушілер) контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер:

Мектепалды даярлық сыныбында тәрбиеленетін  балалардың жас ерекшелігі 5 жас. Оқу-тәрбие жұмысы мемлекеттік тілде жүргізілді.  2021-2022оқу жылы


Оқу жылы

Жылдың басы

келгені

кеткені

Жыл соңында

1

2021-2022

МАД сыныбы

26

2

-

28












2022-2023 оқу жылы

Оқу жылы

Жылдың басы

келгені

кеткені

Жыл соңында

1

2022-2023

МАД  сыныбы

28

3

-

31












2023-2024 оқу жылы

Оқу жылы

Жылдың басы

келгені

кеткені

Жыл соңында

1

2023-2024

МАД сыныбы

20

3

-

23












5) білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер:

мектепте шағын орталық жоқ.


6) балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау:

мектепте шағын орталық жоқ.

7) 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін МДТО үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау:

Қазақстан   Республикасы оқу-ағарту министірінің 2022  жылғы 14 октябрьдағы № 422 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министірінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 августдағы №499 бұйрығына 3-қосымша


Дағдылар тізбесі Мектепалды жасы                  (5 жастан бастап)

Денсаулық сақтау дағдылары

1

Гигиеналық шынықтыру шараларын өздігінен орындайды.

2

Негізгі қимыл түрлерін орындау кезінде шығармашылық танытады.

3

Командада қимылды ойындарды ұйымдастыру дағдыларын игерген. Қимыл белсенділігіне қарапайым өзіндік бақылауы қалыптасады.

4

Қауіпсіздік қағидаларын саналы түрде орындайды.
 Шынықтыру шараларының маңыздылығы мен қажеттілігін түсінеді. 
Күн тәртібін сақтайды.

Коммуникативтік-тілдік дағдылар

1

Қоғамдық орындардағы тәртіп ережелерін біледі және оларды сақтайды.

2

Сөйлеуге сыни қарым-қатынас таныта алады, грамматикалық дұрыс сөйлеуге тырысады.

3

Дұрыс, мәнерлі сөйлей алады. Интонациялық мәнерлеудің түрлі тәсілдерін қолданады.

4

Сөйлеуде антоним, синоним сөздерді қолдана отырып, тілдегі сөздің көп мағыналығын түсінеді.

5

Әртүрлі сөз таптарын, эпитеттер мен салыстыруларды қолдана отырып, монолог құра алады.

6

Оқиғаларды құрастыра алады, астарлы және

ауыспалы сөздерді қолданады және түсінеді. Ұйқас және сөздік ойыңға қызығушылық танытады.

7

Кітапқа қызығушылық танытады, өлеңдерді жатқа мәнерлеп оқи алады.

8

Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Буындарды ажыратады.
 Жазудың қарапайым дағдыларын: қарындаш, қалам ұстауды, алады, сурет салуды, сызықтар сызуды, басып жазуды меңгереді. 
Қағаздың, кітаптыңбетіндебағдарланабіледі.

Танымдық дағдылар

1

Танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырады.

2

Танымдық міндеттерді көрнекі-қимылдық және көрнекі-үлгілік жоспармен шеше алады, жүйелей және топтастыра алады.
 
Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу қабілетіне ие.

3

Құрастырудың бірнеше және қарапайым жинақтау тәсілдерін меңгерген және түрлі нәтиже алу үшін бір және бірнеше тәсілдерді қолданады.

4

Қоршаған әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Өсімдіктердің белгілерін, қасиеттерін, олардың тіршілік ортасын біледі.
 
Табиғат бұрышын мекендеушілерге күтім жасай алады.

5

Геометриялық пішіндердің құрылымдық сипаттамаларын, тура және кері реттегі сандық қатынасты біледі.

6

Қарапайым себеп-салдарлық байланыс орната алады, ретімен және нәтижелі эксперимент жасай алады.

7

Жаңа ақпаратты қызығушылық танытқандарға қалай ұсынуды біледі және түсінеді.


Шығармашылық дағдылар

1

Балалардың музыкалық аспаптарында ойнаудың қарапайым дағдыларына ие. Халық әндерін, билерін орындайды.
 Әнді ойдан шығарып айту қабілетіне ие.

2

Бейненің сипатына тән бейнелеудің техникалық тәсілдері мен құралдарын өз бетінше таңдай алады.

3

Халық өнеріне және сәндік өнерге, дизайнға қызығушылық білдіреді, жұмыс тәсілдерін таңдайды және негіздейді, жұмыста материалдарды тиімді қолданады, табиғаттың әсемдігіне, киімге және бөлменің жинақылығы
 на эмоционалды түрде мән береді.

Әлеуметтік дағдылар

1

Қажетті жағдайларда көмек сұрай алады, басқа адамдардың тілектеріне құрметпен қарайды.

2

Ересектермен және құрдастарымен бірге еңбек ете алады, ортақ мақсат қояды және оның нәтижесін талқылай алады.

3

Отбасылық құндылықтарды сақтайды. Өзінің кіші отанына, туған елінің мәдениетіне сүйіспеншілік және құрмет танытады.


*** Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар, оның ішінде ақыл-есі кем істігінің жеңіл және баяу дәрежесіндегі балалар үшін күтілетін нәтижелер жеке және  арнайы үлгілік оқубағдарламаларына сәйкес анықталады.


2021-2022 оқу жылы

         МДТО үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамытушы орта құру бойынша топтарда бес білім беру саласын негізге ала отырып дамытушы орта ұйымдастырылған.

Пәндік-дамытушы ортада заттық обьектілермен жеке жұмыс, өзара іс-әрекетпен тәжірибе бөлісу қарастырылған. Балалар ойын жиһаздарымен қамтамасыз етілген: дүкен, шаштараз, дәріхана, табиғат орталығы, шығармашылық орталығында керекті құралдар, боямақ, бастыру трафаретері, пішіндер, кестелер,   «Монтессори» технологиясының элементтерін қолдану фетрден тігілген құралдар, балалардың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында түймелеу, замоктар, кнопкалар, сылдырмақтар, жалаушалар, доптар, атрибутар, даму ойындары және т.б. құралдар, дидактикалық және үйлестірмелі материалдары жасалған.

Мектепке дейінгі даярлық  сыныбында баланың жан - жақты танымдық шығармашылық іс - әрекет белсенділігін арттыратын, заттық - дамыту орталықтары барлық эстетикаға сай құрал - жабдықтармен көрнекіліктерімен  қамтамасыз етілген. Олар:

     -    желілі- рольді орталығы; 

     -    ғылым   орталығы; 

     -    өнер орталығы; 

     -    құрылыс орталығы; 

     -    әдебиет орталығы;

Мектепалды сыныбында 7-8 желілі- рольді ойындар орталығы бар.«Таным» білім беру орталығында: «М.Монтессори техногиялары» элементері бойынша цилиндр, «геометриалық  сандықша» және тілдердегі сөздерді жіктеу және сөздік қорын молайту; қол бұлшық еттерін және ұсақ қол қимылдарын жетілдіру; бүдірлі әріптермен, сандар, жылжымалы әріптер дидактикалық материалдар жинақталған. 

2022-2023  оқу жылы

Заттық-кеңістіктік дамытушы орта – бұл баланың психикалық әл-ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті ұйымдастыру және баланың өз бетінше үйрену қабілетін дамытуға оң ықпал ететін жабдықтар мен жарақтарды пайдалану.

Пәндік-дамытушы ортада заттық обьектілермен жеке жұмыс, өзара іс-әрекетпен тәжірибе бөлісу қарастырылған. Балалар ойын жиһаздарымен қамтамасыз етілген: Қазіргі заман талабына сай «Сұлулық салоны», «Құрылысшы», «Мейрамхана» орталықтары заманауи ойыншықтармен жабдықталған.

Шығармашылық орталығында керекті құралдар, боямақ, бастыру трафареттері, пішіндер, кестелер, музыкалық аспап ойыншықтары бар.

«Монтессори» технологиясының элементтерін қолдану фетрден тігілген құралдар, балалардың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында түймелеу, орналастыру, сылдырмақтар, жалаушалар, доптар, атрибутар, даму ойындары және т.б. құралдар, дидактикалық және үлестірмелі материалдары жасалған.

Дамытушы ойыншықтар, құрастыруға арналған пазлдар, мозайкалар,

сюжеттік рольдік ойындар, еңбек орталығына арналған құралдар мен

ойыншықтар, театрландырылған ойынға арналған жинақтар, қуыршақтар, түрлі

машиналар, қызығушылығын жетілдіруге арналған табиғи материалдар.

    Күн сайын балаларға кітаптарды оқып беру, балалардың оқылған, тыңдалған шығармалардан әсер алуына ықпал ету, балалардың жасына сәйкес оларға түсініктеме беру, балалардың ойларын тыңдау, балаларға қызықты
 кітаптарды таңдау мақсатында, балаларғаарналған кітаптардан, сондай-ақ 

балаларға арналған аудио шығармалардан кітап бұрышы ұйымдастырылды.

Импровизациялауға, эксперименттік тәжірибе жасауға арналған материалдар: арқан, қорап, сым, қақпақтар,бір реттік қолдануға арналған пласмасс ыдыстар,түтікшелер,түрлі түсті татар,моншақтар, ленталар жинақталған. Олар ойын барысында балалардың әртүрлі креативті идеяларын жүзеге асыруда, шығармашылық шешім қабылдауында қолданылады.   


2023-2024  оқу жылы

Заттық-кеңістіктік дамытушы орта – бұл баланың психикалық әл-ауқатының қауіпсіздігіне, оны дамыту мақсаттарына сәйкес кеңістікті ұйымдастыру және баланың өз бетінше үйрену қабілетін дамытуға оң ықпал ететін жабдықтар менжарақтарды пайдалану.

Пәндік-дамытушы ортада заттық обьектілермен жеке жұмыс, өзара іс-әрекетпен тәжірибе бөлісу қарастырылған. Балалар ойын жиһаздарымен қамтамасыз етілген: Қазіргі заман талабына сай «Сұлулық салоны», «Құрылысшы», «Мейрамхана» орталықтары заманауи ойыншықтармен жабдықталған.

Шығармашылық орталығында керекті құралдар, боямақ, бастыру трафареттері, пішіндер, кестелер, музыкалық аспап ойыншықтары бар.

«Монтессори» технологиясының элементтерін қолдану фетрден тігілген құралдар, балалардың ұсақ моторикасын дамыту мақсатында түймелеу, орналастыру, сылдырмақтар, жалаушалар, доптар, атрибутар, даму ойындары және т.б. құралдар, дидактикалық және үлестірмелі материалдары жасалған.

Дамытушы ойыншықтар, құрастыруға арналған пазлдар, мозайкалар, сюжеттік рольдік ойындар, еңбек орталығына арналған құралдар мен ойыншықтар, театрландырылған ойынға арналған    жинақтар, қуыршақтар, түрлі машиналар, қызығушылығын жетілдіруге арналған табиғи материалдар.

Күн сайын балаларға кітаптарды оқып беру, балалардың оқылған, тыңдалған

шығармалардан әсер алуына ықпал ету, балалардың жасына сәйкес тақпақтарды, 

өлеңдерді жаттату, кітаптардағы иллюстрацияларды көрсету және оларға 

түсініктеме беру, балалардың ойларын тыңдау, балаларға қызықты кітаптарды 

таңдау мақсатында, балаларғаарналған кітаптардан, сондай-ақ 

балаларға арналған аудио шығармалардан кітап бұрышы ұйымдастырылды.

              Импровизациялауға, эксперименттік тәжірибе жасауға арналған материалдар: 

арқан, қорап, сым, қақпақтар,бір реттік қолдануға арналған пласмасс ыдыстар,түтікшелер,түрлі түсті татар,моншақтар, ленталар жинақталған. Олар ойын барысында балалардың әртүрлі креативті идеяларын жүзеге асыруда, шығармашылық шешім қабылдауында қолданылады.   


4. Оқу-әдістемелік жұмыс: 

1) жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі:

Мағжан Жұмабаев №21 орта мектебінің 2021-2022, 2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында білім беру процесін ұйымдастыруда қолданыста болған нормативтік-құқықтық актілер төмендегідей:


 

Білім беру деңгейлері

МЖМБС

Типтік оқу жоспарлары

Типтік оқу бағдарламалары


2021-2022 оқу жылы

Мектепалды дайындық

ҚР МЖМБС

(№604) 31.10.2018ж

(№372) 28.08.2020ж

12.12.2016 №557

12.05.2020 №195

12.08.2016 №499


2022-2023 оқу жылы

Мектепалды дайындық

ҚР МЖМБС

(№348) 03.08.2022ж)

12.12.2016 №557

09.08.2022 №394

12.08.2016 №499


2023-2024 оқу жылы

Мектепалды дайындық

ҚР МЖМБС

(№348) 03.08.2022ж)

12.12.2016 №557

09.08.2022 №394

12.08.2016 №499



Мағжан Жұмабаев №21 орта мектебінде білім беру процесі кестеде көрсетілген құжаттар негізінде  жүзеге асырылды. 


2021-2022 оқу жылы 

2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбының оқу процесін ұйымдастыруда «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым  негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының әдістемелік нұсқау хатын (2021 жылғы 13 майдағы № 5 хаттама) басшылыққа алып, қамқоршылық кеңес отырысының келісімі және 31.08.2021ж №1   педагогикалық кеңес шешімін негізге ала отырып

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 октябрьдағы № 604 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (2020 жылғы 5 майдағы №182 өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);

МОН РК 2020 жылғы 12 майдағы №195 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2012 жылғы 12 декабрьдағы № 557 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген); 

«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 16 августдағы № 611 бұйрығы (2018 жылғы 28 сентябрьте № ҚР ДСМ-20 бұйрықпен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген).   

I.«Денсаулық» саласы: 3 сағат     (Дене шынықтыру  2,5, Қауіпсіздік мінез құлық негіздері 0,5 )

II. «Қатынас» салаы: 5 сағат  (Сөйлеуді дамыту-1, Көркем әдебиет-1 , Сауат ашу негіздері-2, Орыс тілі-1)

III. «Таным» саласы2,5 сағат (Математика негіздері-1, Құрастыру-0,5, Жаратылыстару-1)

IV. «Шығармашлық» саласы: 5 сағат. (Сурет салу-1, Мүсіндеу-1, Жапсыру-1, Музыка-2)

V. «Әлеумет» саласы: 1,5 сағат (Өзін -өзі тану-1, Қоршаған ортамен танысу-0,5, ) 


Мектепалды даярлық сыныбының ұйымдастырылған оқу қызметінің апталық оқу жүктемесінің көлемі ұзақтығы 25-30 минуттан – 17 сағат, вариативтік компонентті қоса алғанда  20 сағатты құрайды. 

Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарын ескере отырып ұсынылған бағдарламалар бойынша перспективтік жоспарлар құрылған және педагогикалық кеңесте бекітілген. Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталған. 


2022-2023 оқу жылы

        2022-2023  оқу жылында Мағжан Жұмабаев №21 орта мектебінің МАД сыныбының тәрбиелеу –білім беру «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы №348 бұйрығына, «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы № 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына, «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 12 августдағы № 499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес жүзеге асырылды. 

     «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы. Жұмыс оқу жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының» талаптарына сай «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 2 және 3 қосымшасы) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына МОН РК 2016 жылғы 12 августдағы №499 бұйрығына  сәйкес тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамыту мына бағыттар  бойынша:

- физикалық дамыту;
 - коммуникативтік дағдыларды дамыту;
 - танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
 - шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру арқылы іске асырылады.

Үлгілік оқу жоспарларында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес кіріктірілген іс - әрекеттер ұйымдастырылды. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 2 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда.

         Ұйымдастырылған іс-әрекеттердің тақырыбы  Үлгілік оқу бағдарламасы  мазмұнына сәйкес міндеттері жоспарланды. 

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздерін, қоршаған ортамен танысу, шығармашылық дағдыларын және құрастыру  күн сайын дидактикалық ойындар, әңгімелер, бейнелеу және құрастыру әрекеті, эксперимент жасау, театрландырылған әрекет, әңгіме, дербес және басқа да әрекеттер арқылы ойын түрінде ұйымдастыруда.

Мектепалды даярлық сыныбының ұйымдастырылған оқу қызметінің апталық оқу жүктемесі - 20 сағат, барлық сағат саны – 20, үлгілік оқу жоспары  тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамыту  бағыттары  бойынша негізделініп жасалған. 

         Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарын ескере отырып ұсынылған бағдарламалар бойынша перспективтік жоспарлар құрылған және 2022  жылдағы 31   августда № 1 педагогикалық кеңесте бекітілген.  Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталған. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 3 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда

I.«Дене шынықтыру» 3 сағат(Дене шынықтыру )

II. «Сөйлеуді дамыту» 6 сағат (Сөйлеуді дамыту 2, Көркем әдебиет 2, Қазақ тілі 2 )

III. «Сауат ашу негіздері » 3 сағат  (Сауат ашу негіздері ) 

IV. «Математика негіздері »3 сағат  (Математика негіздері )

V.«Қоршаған ортамен  таныстыру » 2сағат (Қоршаған ортамен таныстыру 2)

VI. «Шығармашылық әрекет»  2 сағат (музыка 2) 

VII. «Тілдік қарым қатынас,танымдық зерттеу әрекеттері, еңбекке баулу 1 сағат (Сурет салу,құрастыру,мүсіндеу,жапсыру)


2023-2024 оқу жылы

        2023-2024  оқу жылында Мағжан Жұмабаев мектебінің  МАД сыныбының тәрбиелеу –білім беру «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы №348 бұйрығына, «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізі туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі № 394 бұйрығы. 

     «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялы талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы

- физикалық дамыту;
 - коммуникативтік дағдыларды дамыту;
 - танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
 - шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру арқылы іске асырылады.

Үлгілік оқу жоспарларында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес кіріктірілген іс - әрекеттер ұйымдастырылды. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 2 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда.

         Ұйымдастырылған іс-әрекеттердің тақырыбы  Үлгілік оқу бағдарламасы  мазмұнына сәйкес міндеттері жоспарланды. 

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздерін, қоршаған ортамен танысу, шығармашылық дағдыларын және құрастыру  күн сайын дидактикалық ойындар, әңгімелер, бейнелеу және құрастыру әрекеті, эксперимент жасау, театрландырылған әрекет, әңгіме, дербес және басқа да әрекеттер арқылы ойын түрінде ұйымдастыруда.

Мектепалды сыныбының ұйымдастырылған оқу қызметінің апталық оқу жүктемесі - 20 сағат, барлық сағат саны – 20, үлгілік оқу жоспары  тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамыту  бағыттары  бойынша негізделініп жасалған. 

         Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарын ескере отырып ұсынылған бағдарламалар бойынша перспективтік жоспарлар құрылған және 2023  жылдағы 31   августда № 1 педагогикалық кеңесте бекітілген.  Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталған. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 3 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда

I.«Дене шынықтыру» 3 сағат(Дене шынықтыру )

II. «Сөйлеуді дамыту» 6 сағат (Сөйлеуді дамыту 2, Көркем әдебиет 2, Қазақ тілі 2 )

III. «Сауат ашу негіздері » 3 сағат  (Сауат ашу негіздері ) 

IV. «Математика негіздері »3 сағат  (Математика негіздері )

V.«Қоршаған ортамен  таныстыру » 2сағат (Қоршаған ортамен таныстыру 2)

VI. «Шығармашылық әрекет»  2 сағат (музыка 2) 

VII. «Тілдік қарым қатынас,танымдық зерттеу әрекеттері, еңбекке баулу 1 сағат. (Сурет салу,құрастыру,мүсіндеу,жапсыру)

Өткен оқу жылымен ағымдағы оқу жылындағы жұмыстық оқу жоспарларында ҮОЖ белгіленген оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлемі ескеріле отырып оқу жүктемесі берілген. Сондай-ақ, оқу жоспарындағы оқу жүктемесінің көлемі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келеді. Әдістемелік жұмыстың бағыты әдістемелік кеңес арқылы жүзеге асырылып отырады.     

          Өзін-өзі бағалау кезінде бағдарламалар тексеріліп, сағат сандары бағдарламаның балалардың жас ерекшелігіне сай екені анықталды.  

2)мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметінжүзегеасыру:


2021-2022 оқу жылы

2021-2022  оқу жылында Мағжан Жұмабаев мектебінің  мектеп алды даярлық сыныбының тәрбие оқыту процесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 31 октябрь  2018 жылдағы № 604 Қаулысымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарына сай жүзеге асырылған.

       Жұмыс оқу жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының» талаптарына сай "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы № 557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 12 майдағы №195 бұйрығы қосымша 3)


Қазақстан Республикасы
  Білім және ғылым министрінің
  2020 жылғы 12 декабрьдағы
  № 195 бұйрығына 
  3-қосымша


Мағжан Жұмабаев №21 орта мектебінің

2021-2022 оқу жылындағы мектепалды даярлық сыныбына арналған  мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу жұмыс жоспары


Р/с

Білім салалары мен оқу пәндері

Сынып бойынша апталық жүктеме

                 Инвариантті компонент

Апталық

І

«Денсаулық» білім берусаласы

3

1

Дене шынықтыру

2,5

2

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

0,5

ІІ.

«Қатынас» білім беру саласы

5

1

Сөйлеуді дамыту

1

2

Көркем әдебиет

1

3

Сауат ашу негіздері

2

4

Орыс тілі

1

ІІІ

«Таным» білім беру саласы

2,5

1

Математика негіздері

1

2

Құрастыру

0,5

3

Жаратылыстану

1

ІV

«Шығармашылық» білім беру саласы

5

1

Сурет салу

1

2

Мүсіндеу

1

3

Жапсыру

1

4

Музыка

2

V

«Әлеумет» білім беру саласы

1,5

1

Өзін-өзі тану

1

2

Қоршаған ортамен таныстыру

0,5

                   Апталық оқу жүктемесінің көлемі

17


Вариативтік компонент*

Балалар қызығушылығына арналған оқу-іс әрекет түрлері (ойын, дербес, шығармашылық), тілдерді үйрету, жеке жұмыс


3

1

Ертегілер елінде 

1

2

Логика

1

3

Шебер қолдар

1

              Оқу жүктемесінің жоғарғы шекті көлемі

20



      Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің апталық оқу жүктемесі - 17 сағат, вариативтік компонент - 3 сағат, барлық сағат саны – 20, білім беру саласы 5 (бес) бағыт бойынша негізделініп жасалған. 


Сынып 

Қазақ тілінде оқытылатын топтар

Вариативті компоненті сағаттарының саны

Мектепалды  даярлық сыныбы

Логика

Ертегілер елінде

Шебер қолдар

1

1

1


Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарын ескере отырып ұсынылған бағдарламалар бойынша перспективтік жоспарлар құрылған және педагогикалық кеңесте бекітілген. Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталған. Жұмыс оқу жоспары 2021 жылдың 31 август күнгі №1 педагогикалық кеңесте бекітілді.

2022-2023,  2023-2024 оқу жылдары

2022-2023, 2023-2024   оқу жылдарында М.Жұмабаев атындағы №21 орта мектебінің МАД сыныбының тәрбиелеу –білім беру процесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 15 мартдағы   №137 қаулысы,«Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы №348 бұйрығының талаптарына сай жүзеге асырылды. Жұмыс оқу жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарының» талаптарына сай «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы №557 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 2 және 3 қосымшасы) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына МОН РК 2016 жылғы 12 августдағы №499 бұйрығына  сәйкес тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамыту мына бағыттар  бойынша:

      - физикалық дамыту;
       - коммуникативтік дағдыларды дамыту;
       - танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту;
       - шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту;

      - әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру арқылы іске

асырылады.

            Үлгілік оқу жоспарларында балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес кіріктірілген  іс - әрекеттер ұйымдастырылды. 

         Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 2 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда.

         Ұйымдастырылған іс-әрекеттердің тақырыбы  Үлгілік оқу бағдарламасы  мазмұнына сәйкес міндеттері жоспарланды.  

          Мектеп жасына дейінгі балалар үшін сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет, математика негіздерін, қоршаған ортамен танысу, шығармашылық дағдыларын және құрастыру  күн сайын дидактикалық ойындар, әңгімелер, бейнелеу және құрастыру әрекеті, эксперимент жасау, театрландырылған әрекет, әңгіме, дербес және басқа да әрекеттер арқылы ойын түрінде ұйымдастыруда.

Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің апталық оқу жүктемесі - 20 сағат, барлық сағат саны – 20, үлгілік оқу жоспары  тәрбиеленушілердің жеке тұлғасын жан-жақты дамыту  бағыттары  бойынша негізделініп жасалған. 

2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы № 348 бұйрығы 1 қосымша 2 тармақшасына сәйкес, (2022 жылғы 23 сентябрьтегі № 406 бұйрықпен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген) вариативті компонент есебінен сағаттар берілмеген.  

         Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартының талаптарын ескере отырып ұсынылған бағдарламалар бойынша перспективтік жоспарлар құрылған және 2022  жылдағы 31 августда №1 педагогикалық кеңесте бекітілген.  Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сақталған. 

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 9 сентябрьтегі №394 бұйрығына 3 қосымшасына үлгілік оқу жоспарына сәйкес даму дағдылары қалыптастыруда


Қазақстан Республикасы
  Білім және ғылым министрінің
  2022жылғы 9 декабрьдағы
 № 394 бұйрығына
  3-қосымша
 

Қазақстан Республикасы
  Білім және ғылым министрінің
  2012жылғы 20 декабрьдағы
  № 557 бұйрығына 
 
 3-қосымша

Мағжан Жұмабаев атындағы №21 орта мектебінің

2023-2024 оқу жылындағы мектепалды даярлық сыныбына арналған  мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың оқу жұмыс жоспары


Рет

Ұйымдастырылған іс-әрекет*/

Балалардың іс-әрекеті

Аптадағы  өткізу жиілігі

Аптадағы  нормативтік жүктеме

1

Дене шынықтыру 


3 сағат

Дене шынықтыру**

күн сайын


2

Сөйлеудідамыту


2 сағат

Көркемәдебиет


2 сағат

Қарым-қатынас іс-әрекеті

күн сайын


Қазақ тілі     


2 сағат

Қазақ тілі*** 

күн сайын


3

Сауат ашу негіздері


3 сағат


Қарым-қатынас іс-әрекеті, 

танымдық іс-әрекет

күн сайын


4

Математика негіздері


3 сағат


Танымдық іс-әрекет, 

зерттеу іс-әрекеті

күн сайын


5

Қоршаған ортамен таныстыру


2 сағат


Қарым-қатынас іс-әрекеті, 

танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті

күн сайын


6

Сурет салу




1 сағат


Мүсіндеу

Жапсыру

Құрастыру 

7

Шығармашылық іс-әрекет, 

бейнелеу іс-әрекеті

күн сайын


Музыка


2 сағат

Музыка****

күн сайын


8

Барлығы


20 сағат


Өткен оқу жылымен ағымдағы оқу жылындағы жұмыстық оқу жоспарларында ҮОЖ белгіленген оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлемі ескеріле отырып оқу жүктемесі берілген. Сондай-ақ, оқу жоспарындағы оқу жүктемесінің көлемі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес келеді. Әдістемелік жұмыстың бағыты әдістемелік кеңес арқылы жүзеге асырылып отырады.     

          Өзін-өзі бағалау кезінде бағдарламалар тексеріліп, сағат сандары бағдарламаның балалардың жас ерекшелігіне сай екені анықталды.   

3) тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы:

Мағжан Жұмабаев атындағы №21орта мектебінің мектепалды  сыныбының тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің көлемі мен сағат саны шығарылып, топтарда оқу-тәрбие жұмысы мемлекеттік тілде жүргізілді.Апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар жұмыс оқу жоспарында белгіленеді.

2021-2022 оқу жылында  білім беру салалары бойынша инвариантта

Мектепалды даярлық тобынада«Денсаулық» саласы- 99, «Қатынас» саласы- 165, «Таным»саласы - 82.5, «Шығармашылық» саласы-165, «Әлеумет» саласы - 49,5, вариативтік компонент – 99  сағат.

2022-2023 оқу жылында  білім беру салалары бойынша инвариантта

Мектепалды даярлық тобынада«Дене шынықтыру» -105, «Сөйлеуді дамыту» - 210, «Сауат ашу негіздері» -105, «Математика негіздері» -105, «Қоршаған ортамен танысу» - 70, Шығармашылық әрекет – 70, Тілдік қарым қатынас, танымдық зерттеу әрекеттері, еңбекке баулу -35  сағатты.

2023-2024 оқу жылында  білім беру салалары бойынша инвариантта Мектепалды даярлық сыныбында «Дене шынықтыру» -99, «Сөйлеуді дамыту» - 198, «Сауат ашу негіздері» -99, «Математика негіздері» -99, «Қоршаған ортамен танысу» - 66, Шығармашылық әрекет – 66, Тілдік қарым қатынас, танымдық зерттеу әрекеттері, еңбекке баулу -33 сағатты құрады

Ұйымдастырылған оқу қызметтерінің саны «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарындағы»  апталық оқу жүктемесінің көлеміне сәйкес.

5. Оқу-материалдық активтер:

1) Ғимарат туралы мәлімет(ғимараттипі, салынғанжылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу өткізуге қажеттілік және басқалары):

№ 21орта мектебі 1989 жылы пайдалануға берілді. Ғимарат типтік. Күйдірілген кірпішпен салынған. Жобалық қуаттылығы 784 орындық.

Жалпы алаңы: 4613,1 м2

Ғимараттың ауқымы: 19079 м2

Спорт зал – 298,0 м2, акт зал – 139,6 м2

медициналық бөлме-15,3;13.7 м2

асханадағы ас даярлау бөлігі – 50,5м 2,

 ас ішу бөлігі-120 м2,                                                                            

Қабаттылығы: 3 , ғимарат 1 бөліктен тұрады.

Жылу жүйесінің түрі: газ

Сумен қамтамасыз ету- орталықтандырылған.

Ағымдағы жөндеудеу жұмыстары жылда жүргізіліп тұрады. 

2) Жиһаз және жабдықтармен қамтылу туралы ақпарат:

Оқу-тәрбие үрдісін мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сай жүргізу үшін мектептің материалдық-техникалық базасы негізгі 3 саты және мектепалды дайындық тобы үшін жабдықталған. Кабинеттер техникалық-қауіпсіздік ережесін, өрттен қорғау ережелерін сақтау негізінде жабдықталған. Әр кабинет санитарлық нормаға сай жарықталған. 

Мектептің барлық жиһаз-мүліктері, техникалық құрал-жабдықтары инвентарлық санаудан өткізіліп, тіркеуге алынған. Өрт қауіпсіздігін сақтау мақсатында арнайы дабыл қаққыш орнатылған. 

Мектептің қорына оқу-білім беру үдерісін жүргізуге арналған  1 оқу кабинеттері бар. Кабинеттер және басқа да тиісті оқу-құрылдары, жиһаздармен жарақтандырылған. 

Кабинет №

Кабинет атауы

Ауданы

қабат

1

№1

МАД

55,4м2            

Мектепалды даярлық сыныптарында оқушылардың жеке пайдалануға арналған шкафтар саны – 2 дана.

6. Информациятық ресурстар және кітапханалық қор:

1) Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер:

Мектепте кітапхана жұмыс істейді, кітапхана талапқа сай құрал- жабдықтармен қамтамасыз етілген. Электронды оқу залындағы компьютер, ноутбук, планшеттер интернет желісіне қосылған. Библиотекаға мектепалды сыныптарына жыл сайын жаңа оқулықтар келеді. Қазіргі таңда Мад тобының кітаптар саны 92 Библиотека қоры жыл сайын оқулықтар мен әдеби кітапқа толықтырылып отырады.  

 кітап бар, оның ішінде әдістеме нұсқаулық 12, және демонстрациялық материалдар 2 дана бар, 6 дана электронды оқулық. МАД тобына кітаптар «Алматыкітап» баспадан келеді.

5 –қосымша Мектепке дейінгі ұйымдар үшін оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер.

Библиотека ауданы – 38,1    шаршы метр. Мұғалім үстелі – 1дана, отыратын орындықтар саны – 4 дана,  темір сөре-10,   1 дана - көрмелер сөресі, 1 дана – компьютер, принтер -1 . Интернет желісіне қосылған.

2021-2022  оқу жылында мектепалды сыныптарына 112 кітап алдық. «Алматыкітап» баспасының оқулықтарымен қамтылған.

2022-2023 оқу жылындамектепалды сыныптарына оқулықтар алынбаған.

2023-2024 оқу жылындамектепалды сыныптарына 92 кітап, 14 әдістемелік нұсқау 2 демонстрациялық материалдар, 6 электронды оқулық алдық. «Алматыкітап» баспадан

7. Тәрбиеленушілердің білімдерін бағалау:

1) баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің оқыту нәтижелерінің болуы:

Өткен 2 оқу жылымен ағымдағы оқу жылында бақылау парағында алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылған. Баланың жеке даму картасы баланың мектепке дейінгі ұйымда барлық уақытына жүргізіледі. Сонымен қатар, диагностиканың әр кезеңінен кейін баламен жеке түзету жұмысы жүйелі жүргізіледі. Баланы қолдау, оның білім траекториясын құру немесе оның даму ерекшелігін кәсіби түзету үшін білім беруді даралау, жеке тұлғалық бағыт қағидасын іске асыру, балалар тобымен жұмысты белсендіру жұмыстары ұйымдастырылуда. Әр оқу жылында үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының бастапқы даму мониторингінің нәтижелері шығарылып, сол бойынша анықтама жазылған. (мектепалды даярлық сынып тәрбиеленушілерінің жеке даму картасының көшірмелері қоса берілді)

2) тәрбиеленушілердің даму мониторингінің (бастапқы) нәтижелерінің болуы және талдауы:

Мектепке   дейінгі  ұйымның  білім беру процессінің  тиімділігі,сондай-ақ баланың  даму   динамикасы туралы диагностика негізінде Үлгілік  бағдарламаның   мазмұнын меңгеру бойынша   мониторинг  жүргізілді. (бастапқы сентябрь, аралық январь және қорытында май айларында)

Мониторингтің мақсаты:

  • баланың жетістіктерін қадағалау;
  • балаларды   тәрбиелеу  мен дамытуда  жеке   тәсілдерді  қамтамасыз ету;
  • түзеті іс-шараларын   жедел  жоспарлау негізінде  білім беру процессін 
  • жетілдіру;
  • баланың үлгілік   бағдарлама  мазмұнын  меңгеру   деңгейін анықтау.

2021-2022 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің бастапқы  нәтижесі

Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

5

Мектепалды даярлық сыныбы

26

16

10

0


Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі  61,5%

Орта деңгейдегі балалардың үлесі 38,5%

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 0%





2022-2023 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің бастапқы  нәтижесі


Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

5

Мектепалды даярлық сыныбы

28

15

10

3



Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі 53,5%

Орта деңгейдегі балалардың үлесі 35,7 %

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 10,8%


2023-2024 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің бастапқы  нәтижесі


Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

5

мектепалды даярлық сыныбы

28

15

11

2



Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі 22%

Орта деңгейдегі балалардың үлесі 44 %

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 33%



3) үлгілік оқу бағдарламасына  қосымшаға сәйкес балалардың  жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелерінің болуы және талдауы (қорытынды): 


2021-2022 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің қорытынды нәтижесі

Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

Мектепалды даярлық  сыныбы

28

-

10

18


Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі 0 %

Орта деңгейдегі балалардың үлесі  35,7%

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 64,3%



2022-2023 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің қорытынды  нәтижесі

Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

Мектепалды даярлық сыныбы

31

-

6

25


Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі  0%

Орта деңгейдегі балалардың үлесі  19,4%

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 80,6%


2023-2024 оқу жылындағы  тәрбиеленушілердің даму мониторингінің қорытынды  нәтижесі

Топтың атауы

Бала саны

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

Мектепалды даярлық сыныбы

23

-

15

8


Барлығы: 100%


Төмен деңгейдегі балалардың үлесі  0%

Орта деңгейдегі балалардың үлесі  65,2%

Жоғары

деңгейдегі балалардың үлесі 34,8%


8. Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы:

Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау:

Мектептің МАД тобының  оқушыларының ата-аналарының саны – 19

Жауап берген респонденттердің пайызы – 100 %

Сауалнаманының нәтижесі төменде көрсетілген:



Жауап берген саны

толық келісемін


келісемін

келіспеймін


толық келіспеймін


Скриншот

1.Сіздің балаңыз мектепке қуана барады 

19

61%

33%

0%

6%


2.Топта баланың оқуы мен өміріне қолайлы атмосфера бар


33%

61%

0%

6%


3. Сіз топ тәрбиешілерінің қызметтеріне қанағаттанасыз


22%

78%

0%

0%


4. Сіз мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының(музыкалық жетекші,қазақ, орыс тілі педагогы, педагог –психолог, арнайы педагог) қызметіне қанағаттанасыз


17%

61%

11%

11%


5. Преподаватели этика нормаларын, педагогикалық әдептілік пен балалрмен қарым-қатынастағы әділеттікті сақтайды


24%

76%

0%

0%


6. Сіз балаңыздың дамуын байқайсыз ба?


24%

76%

0%

0%


7. Мектепке дейінгі ұйымның оқыту және тәрбие жұмысы баланы мектепке дайындауға ықпал етеді


24%

76%

0%

9%


8.Балалардың тамақтануы талапқа сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген


23%

53%

6%

18%


9. Сіз балаңыздың жетістіктерімен мінез құлқы туралы ақпараттандыру сапасына қанағаттанасыз


17%

65%

17%

0%


10. Топ ата-аналарымен мектепке дейінгі ұйым мамандары:медицина қызметкері,психолог қазақ немесе тіл мұғалімі,музыка жетекшісі және т.б балаңызды дамыту тәрбиелеу  және оқыту мәселелерінде консультациялық көмек көрсетіледі


16%

50%

16%

16%


11.Сіз мектепке дейінгі жұмысын ұйымдастыруға қуаныштысыз


17%

83%

0%

0%


12. Сіз мектепке дейінгі ұйымға материалдық көмек көрсетесіз бе


5%

74%

16%

5%


13. Егер сіз жауаптардың кез-келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектеп туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке ұсыныстар бергіңіз келсе, осында көрсетіңіз. Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз.


16%

74%

5%

5%



Мектептің  МАД тобының қызметкерлер саны – 1

Жауап берген респонденттердің пайызы – 100 %

Сауалнаманының нәтижесі төменде көрсетілген:


Сұрақ

Жауап берген саны

толық келісемін


келісемін

келіспеймін


толық келіспеймін


Скриншот

1.Мектепке дейінгі ұйымның жұмысы уақыт талаптарына сәйкес келеді,инновация режимінде өтеді

1

50%

50%

0%

0%


2.Педагогтерге білім беру процесіне белсенді қатысу және біліктілігін арттыру үшін жағдайлар жасалған


100%

0%

0%

%


3. Педагогтер тиімді әдістемелік көмек алады


50%

50%

0%

0%


4. Преподаватели эмоцияналды-психологиялы көмек алады


50%

50%

0%

%


5.Оқыту мен тәрбиелеудің сапалы процесін қйымдастыру үшін жағдайлар жасалған


100%

0%

0%

0%


6. Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарынан уақытылы өтуі үшін жағдайлар жасалған


100%

0%

0%

0%


7.Еңбек жағдайлары Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің талаптарына сәйкес келеді


50%

50%

0%

0%


8.Администрациятің жұмыс стилі мұғалімдердің өзін-өзі дамытуына     және өзін-өзі бекітуіне ықпал етеді


50%

50%

0%

0%


9.Тәрбиеленушілер,ата-аналар ,ұғалімдер арасында жанжалдарың алдын алу және шешу бойынша тиімді жұмыс жүргізілуде


50%

50%

0%

0%


10. Оқу материалдық база тәрбиеленушілердің дамуына жағдай жасауына ықпал етеді


100%

0%

0%

0%


11.Ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ықпал бар


50%

50%

0%

0%


12. Тамақтану сапасы талапқа сай және мектеп жасына дейінгі балалар үшін теңдестірілген


100%

100%

0%

0%


13.Әріптестер мейірімді және әрқашан көмектесуге дайн


100%

0%

0%

0%


14. Сапалы оқыту процесін жүргізу үшін оқу-әдістемелік және техникалық құралдар базасы құрылды


50%

50%

0%

0%


15. Әр мұғалімнің кәсіби және шығармашылық өсуіне жағдай жасалған


100%

0%

0%

0%


16.Мектепке дейін ұйым әкімшілігі жұмыста педагогтерді көтермелеуді қолданады


100%

0%

0%

0%


17.Ата-аналар топ педагогтарының жұмысына қанағаттанады


50%

50%

0%

0%


18.Мектепке дейінгі ұйымда ереже белгіленген-тексерушілер үшін ақша жиналды


50%

50%

0%

0%


18. Егер сіз жауаптардың кез-келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектеп туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке ұсыныстар бергіңіз келсе, осында көрсетіңіз. Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз.


18%

18%

9%

55%





9. Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары:

Ағымдағы, яғни 2023-2024 оқу жылы мен соңғы екі оқу жылына (2021-2022, 2022-2023) талдау нәтижесінде төмендегі кемшіліктер мен ескертулер анықталды:

1) Оқу қызметі барысын ұйымдастыруда педагогтарға жаңа  технологияларды пайдалану және дидактикалық, үлестірмелі материалдардың жеткілікті болмауы;

2) Көркемдік шығармашылық конкурстар мен байқауға тәрбиеленушілердің қатысуының төменділігі  және қатысқан тәрбиеленушілердің нәтижесіздігі. 

10. Қорытындылар мен ұсыныстар:

1.2021-2022,2022-2023, 2023-2024 оқу жылдарында білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы №557 бұйрығымен   бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес Досбол  орта мектебінде мектепалды даярлық  тобында  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 августдағы №499 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен   оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметі жүзеге  асырылуда. 

        2. Мектепалды даярлық сыныбы   педагогикалық кадрмен толық қамтамасыз етілген, өткен және ағымдағы оқу жылдарына арналған штаттық кестеге сәйкес, бос орындар жоқ. Педагог кадрларды қайта даярлау жоспары бар,  жоспарлы аттестаттаудан өту кестесі жасалған.

        3. Әртүрлі іс әрекеттегі балалардың танымдық дамуы мен белсенділігін ынталандыратын , баланың үйлесімді дамуына ықпал ететін пәндік кеңістік дамытушы орта ҚР МЖМБС талаптарына сәйкес келеді.

        4. Мектепке дейінгі мекеменің қажетті оқу педагогикалық әлеуеті бар, білім беру саласындағы нормативтік   құжаттарға сәйкес оқу тәрбие процесін жүзеге асыру үшін жеткілікті оқу материалдық базасы бар, оқу тәрбие процесін жүзеге асыру үшін жағдайлар жасалған.

        5. Педагогикалық ұжым балаларға тәрбие мен білім берудің сапасын  көтеру мен жетілдіруге  байланысты  мақсатқа бағытталған жұмыстар жүргізеді. 

6. Тәрбиеленушілердің мемлекеттік білім  беру стандартын игеру  деңгейі бағдарламалардың барлық тараулары бойынша іске асырылуда. 

7. Мектепалды даярлық сыныбының оқу – тәрбие жұмыстарын атқаруға қажетті оқу әдістемелік  материалдық   базасы  жеткілікті жабдықталған. 

8. Білім беру мен тәрбиенің  мақсаты өз деңгейінде жүргізіледі. 

9.Ата – аналардың мектепалды  даярлық сыныбында  педагогтардың беделіне және оқыту тәжірибесіне ата – аналардың қызығушылығы мен көзқарасы артты. Мектепалды даярлық сыныбының педагогтары  ата – аналармен үнемі байланыс орнатып отырады. Мектепалды даярлық сыныбының басқару мен балалардың  қорытынды нәтижелеріне ата – аналардың көңілі толады.  

         10. Мектепалды даярлық тобының балаларына оқу жүктемесінің ең жоғарғы жүктемесіне қойылатын талаптар сәйкес келеді. Апталық оқу жүктемесі сақталған. Оқушылардың дайындық деңгейі МЖМБС мен МДТО Үлгілік оқу бағдарламасында анықталған әрбір білім беру саласына жататын білім, білік, дағдылар мен құзіреттіліктер көлемі игерілген.

         11. Оқушылардың жетістіктерінің монитрингі (қорытынды)  нәтижелері жоғарылап отырғаны байқалады. Оқу мерзіміндегі жас кезеңдері сақталған.

         12. Мектепте мектепалды даярлық сыныптарының балаларын тәрбиелеу мен оқытуда мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сай екендігін көрсетеді.